LuRan jäsenillä mahdollisuus hankkia seuratakkeja Pori Riding Sportista

24.3.2024

LuRan jäsenillä on nyt mahdollisuus hankkia seuravaatteita LuRan logolla tai tekstillä Pori Riding Sportista. Vaihtoehtoina ovat kevyt toppatakki, hybriditakkia ja verkkatakki.

Takkivaihtoehdot:

•Mountain Horsen Sally -kevyttoppatakki (vettä hylkivä ja tuulta pitävä), hinta 115 eur. Tämä on hyvä valinta esimerkiksi kisoihin ja valmennuksiin.

•Mountain Horse Prime-hybridi takki, hinta 115 eur. Prime on kevyempi takki tulevan kevään treeneihin.

•Kingsland Classic -verkkatakki (fleece), hinta 105 eur. Tämä sopii niin maneesitreeneihin kuin käytettäväksi keväällä ja kesälläkin.

Käytäntö:

Ne LuRan jäsenet, jotka haluavat hankkia jonkin em. takeista, käyvät itselleen sopivana ajankohtana sovittamassa vaihtoehtoja, tekevät siitä tilauksen Pori Riding Sportille ja maksavat valitsemansa takin suoraan Pori Riding Sportille. Eli LuRa on valinnut Pori Riding Sportin valikoimasta sopivat yhteneväiset vaihtoehdot ja sopinut niille hinnan, joka sisältää logon/tekstin brodeerauksen ja kukin jäsen hoitaa itse takin sovituksen ja ostamisen.

Tarkemmat tiedot malleista, niiden väreistä ja saatavuudesta saa Pori Riding Sportista.

Toivottavasti nähdään tulevalla kaudella kisoissa ja valmennuksissa eri puolella Suomea mahdollisimman monia LuRan jäseniä LuRan brodeerauksella varusteuissa vaatteissa!